Moskito

by Moskito

/
1.
Moskito 02:56
"Moskito" (Freddy Hajas/Ricardinho) Moskito! Olha pra cá! Oh Moskito! Que Foi Mininu? (Gugu) Mininu... (Gugu) Dança aí Moskito! Dança aí! Pãh! Num enche o saco Mininu! (Gugu) Pãh! Pãh! Pãh! Vai dançar forró Moskito! Não! Funk é mucho mió! (Gugu) Vocais: Ricardinho e Gugu
2.
"Funk do Eheheh" (Freddy Hajas/Ricardinho) La la lá... Eh Eh (x4) Eh Eh Eh Eh Você hein? Não finge que não ouviu não hein? Eh Eh Eh Eh Você hein? Não finge que não ouviu não hein? Eh Eh (x4) É você mesmo hein engraçadinho! Cadê você seu viado? (Gugu) To aqui! La la lá... (Tiros) Erou! (Mais Tiros) Erou de novo! Olha pra cá paraíba filha da puta! Paraíba não hein? (Gugu) Eh Eh Eh Eh Ficou Nervosinha Hein? Vocais: Ricardinho e Gugu
3.
"Tu Vai Morrê!" (Freddy Hajas) Vai se fudê! Não!!!!!!!! Não!!!!!!!! Não!!!!!!!! Vai se fudê! Vai se fudê! Filha da Puta! Tu Vai Morrê! Vai se fudê! Vai se fudê! (Não!) Filha da Puta! Tu Vai Morrê! (Não!) Não!!!!!!!! Ahhhhhhhhh!!!!!!!!! Tu Vai Morrê! Vai se fudê! (Ahhhhhhhhh!!!!!!!!!) Vai se fudê! (Não!) Filha da Puta! (Ahhhhhhhhh!!!!!!!!!) Tu Vai Morrê! (Não!) Vocais: Freddy
4.
Freloko 02:41
"Freloko" (Freddy Hajas) não assim não! aperta de novo! Aihhhhhhhhhhaaaaaa! Incrieve-hellll!!! (Arroto) (Peido) Vocais: Freddy
5.
"Funk do Eheheh" (Freddy Hajas/Ricardinho) La la lá... Eh Eh (x4) Eh Eh Eh Eh Você hein? Não finge que não ouviu não hein? Eh Eh Eh Eh Você hein? Não finge que não ouviu não hein? Eh Eh (x4) É você mesmo hein engraçadinho! Cadê você seu viado? (Gugu) To aqui! La la lá... (Tiros) Erou! (Mais Tiros) Erou de novo! Olha pra cá paraíba filha da puta! Paraíba não hein? (Gugu) Eh Eh Eh Eh Ficou Nervosinha Hein? Vocais: Ricardinho e Gugu
6.
"Segura o Pãh" (Freddy Hajas/Ricardinho) Fui no cinema com a minha namorada era feia e barriguda tinha cara de empregada Yeah! Paguei uma pipoca, uma bala e uma coca ao invés de dar um beijo aquela vaca só arrota! (Arroto!) Segura o Pãh! Amarra o Pãh! Segura o Pãh, Pãh, Pãh, Pãh! Estava com ela sozinho no escurinho Senti um cheiro estranho Que me deu um arrepio Yeah! Então eu perguntei quem foi o merda que peidou? E aquela coisa me responde: "Fui eu amor!" (Dudiabo) Opa! Acho que vou vomitar! (Vômito...) Vocais: Ricardinho Namorada/Vômito: Dudiabo Arroto: Freddy Feita na casa do Gugu e Dudiabo
7.
"Moskito" (Freddy Hajas/Ricardinho) Moskito! Olha pra cá! Oh Moskito! Que Foi Mininu? (Gugu) Mininu... (Gugu) Dança aí Moskito! Dança aí! Pãh! Num enche o saco Mininu! (Gugu) Pãh! Pãh! Pãh! Vai dançar forró Moskito! Vocais: Ricardinho e Gugu
8.
"Funk do Eheheh" (Freddy Hajas/Ricardinho) La la lá... Eh Eh (x4) Eh Eh Eh Eh Você hein? Não finge que não ouviu não hein? Eh Eh Eh Eh Você hein? Não finge que não ouviu não hein? Eh Eh (x4) É você mesmo hein engraçadinho! Cadê você seu viado? (Gugu) To aqui! La la lá... (Tiros) Erou! (Mais Tiros) Erou de novo! Olha pra cá paraíba filha da puta! Paraíba não hein? (Gugu) Eh Eh Eh Eh Ficou Nervosinha Hein? Vocais: Ricardinho e Gugu
9.
"Windows (Para Quem Precisa!)" (Música: Titãs | Versão: Freddy Hajas) Windows (Para quem precisa!) Windows (Quem precisa dessa porcaria?) Windows pra você Se fudê! Windows pra você Se Ferrá! Windows pra você Toma no cú! Windows pra você Filha da Puta! Windows (Para quem precisa!) Windows (Quem precisa dessa porcaria?) O Word é pra você Ter que comprar! Excel é pra você Ter que pagar! O 95 é pra você Confiar! Um dia cê vai ver Vai travar!!!!! Windows (Para quem precisa!) Windows (Quem precisa dessa porcaria?) Vocais: Freddy
10.
"Hoje Eu Tive Azar" (Freddy Hajas) Cala boca porra! Hoje eu tive azar! Porra! Porra! Porrá! Joguei bola hoje muito mal Caí de boca, chutaram meu pau Recebi lançamento com o goleiro no chão Matei no peito chutei no travessão! (Não!) Hoje eu tive azar! Porra! Porra! Porrá! Chutei a bola o goleiro espalmou O capitão pegou a bola e cruzou! Eu vim a toda no maior embalo Não percebi e escorreguei no ralo! (Não!) Hoje eu tive azar! Porra! Porra! Porrá! Então eu resolvi agarrar chegou aquele moleque e começou a peidar! Senti o cheiro disse que ia parar Então eu só vi a porra da bola entrar! (Não!) Vocais: Dudiabo
11.
Die or Die 03:09
"Die or Die" (Freddy Hajas) Fight is the life The life is survive Die by someone Is die by life That is the choose Die or die The enemy observe us You and I Vocais: Bernardo
12.
Paulinha 03:56
"Paulinha" (Ricardinho/Dudiabo/Sandro/Freddy Hajas) (toc, toc, toc) Paulinha! (Dudiabo) Que é mãe? (Sandro) Paula! (Ricardinho) A nequinho chega de Kô! (Ricardinho) Paulinha! (Dudiabo) Que é mãe? (Sandro) Paula! (Ricardinho) Mããããããããããããe! (Sandro) A Paulinha tá virando uma piranhinha! (Dudiabo) Que é mãe? (Sandro) A nequinho chega de Kô! (Ricardinho) Paulinha! (Dudiabo) Que é mãe? (Sandro) chega de Kô! (Ricardinho) Paula! (Ricardinho) Vocais: Ricardinho, Dudiabo e Sandro
13.
14.
Arabi-Luca 03:21
15.
So, so you think you can tell Heaven from hell Blue skies from pain Can you tell a green field From a cold steel rail? A smile from a veil? Do you think you can tell? Did they get you to trade Your heroes for ghosts? Hot ashes for trees? Hot air for a cool breeze? Cold comfort for change? And did you exchange A walk on part in the war For a lead role in a cage?
16.

about

===( Detalhes em Português clicando em cada faixa )===

===( WARNING : ALL THIS WAS MADE JUST FOR FUN )===

Between 1995 & 1996 with some friends we lost many hours of our days making music just for fun, we really laugh a lot doing these tracks!

We've done Funk Carioca, Trash Metal, Electronic Axé, Funk Melody, Rock, Punk Metal, Heavy Metal and other freaks.

Aside all were made joking and without any professional production, the quality are better than many demos around the world in professional studios of that time.

We all contributed to the songs in a certain way, we had Ricardinho with his crazy voices and invented many funny phrases creating the persona Mininu, a very nasty kid. Gugu always doing the second voices making the songs more funny and always had good ideas. I've done the rest, the lyrics and sometimes also singing.

The time goes by and the Gugu's young brother Dudiabo started also working with us doing more fin voices, because he was very younger than us. And more late he sung the full song "Hoje Eu Tive Azar" that I wrote arround 1988.

Short after we made a new version of another old song that we record in an old tape around 1991 with Bernardo singing "Die or Die".
Some songs made a relative success and was spread to friends by friends to other friends.

The most succefully track around the internet and on the college was "Windows (Para Quem Precisa!)" that I sung myself. But we had other success like the first version of "Moskito", "Funk do Eheheh '96 (Melody Version)" and other with my vocals, "Tu Vai Morrê!" that ended having even a cover by the real band MFS, which is still hard to believe it.

Good Times! Great Memories! We really LOL making all these. :D

credits

released October 10, 1996

All tracks written, programmed and produced by Freddy Hajas

Vocals on tracks 3, 4 & 9 by Freddy
First Vocals on tracks 1, 2, 5, 6, 7, 8 & 12 by Ricardinho
First Vocals on track 10 by Dudiabo
First Vocals on track 11 by Bernardo
Second Vocals on tracks 1, 2, 5, 7 & 8 by Gugu
Second Vocals on track 12 by Dudiabo & Sandro
Girlfriend/Vomit on track 6 by Dudiabo
Fart on track 6 by Freddy
Vocals on Tracks 14 & 15 by LucaNet friends.
Vocals on Track 16 by ROT's CS Friends

Recorded at Freddy's Room

Except tracks:
4 & 13 Recorded at Rodrigão's Room
6 Recorded at Gugu & Dudiabo's Room
11 Recorded at Freddy's Living Room

All tracks created with Fast Tracker II over MS-DOS and a very poor Mic from the Creative Multimedia Kit. No MIDI, no plugins, no FX, no VST/VSTi, really NOTHING more was used in the making of all these tracks.

Mastered by Freddy Hajas 2017 @ Escape Pod Studio.
______________________________

Agradecimentos

Minha mãe por ter nos aguentado durante todas as noites.
Fabiano & Sandro por ter emprestado o Microfone.
Leo, Bruno & Caetano por terem participado do começo de tudo.
E a todos os outros que de alguma forma participaram, ajudaram ou simplesmente nos assistiam rindo.

Valeu!

Freddy Hajas

license

all rights reserved

tags

about

Hajas Rio De Janeiro, Brazil

Synthpop producer, remixer & songwriter from Rio de Janeiro, Brazil. Hajas has made lots of remixes for bands from all five continents as Droom, Real Life, Assemblage 23, Neverever, Information Society, Daybehavior, Anything Box, Iris, !distain, Noel and many more.

Discography @ www.discogs.com/artist/Hajas
... more

contact / help

Contact Hajas

Streaming and
Download help

Report this album or account

Hajas recommends:

If you like Moskito, you may also like: